UA

Оновлення електронної заявки прийому обладнання на сервісне обслуговування

🗓️ 16-08-2023
👁️ 1178

Наші зусилля націлені на постійне удосконалення якості сервісу та інструментів сайту, з урахуванням вашого комфорту. Відповідно до цього, ми раді представити оновлений процес подачі електронної заявки на сервісне обслуговування вашого обладнання.

 

Наразі, на нашому сайті доступна оновлена версія електронної заявки на прийом обладнання до сервісного центру. Цей інструмент відкритий для зареєстрованих користувачів та тих, хто ще не має Особистого Кабінету VIATEC.

 

Інструкція по заповненню електронної заявки на сервісне обслуговування.

Крок1. Відкрийте розділ "Сервіс" :

Крок 2. Заповніть ваші дані.

Переходьте до «Заявка на ремонт» та введіть особисті дані, які допоможуть нам зв'язатися з вами:

Крок 3: Опишіть ваше обладнання.

Вкажіть інформацію про ваше обладнання: назву, серійний номер, комплектацію, кількість одиниць та опишіть несправність. Якщо ви відправили обладнання через службу доставки "Нова Пошта", будь ласка, вкажіть номер ТТН. В іншому випадку просто відповідайте "ні".

Натисніть "Далі", щоб продовжити.

Крок 4: Виберіть спосіб доставки обладнання

Оберіть спосіб доставки вашого відремонтованого обладнання. Можливі 2 варіанти: через службу доставки "Нова Пошта" або до найближчого пункту видачі. Зазначте відділення або адресу точки видачі.

Обов’язково! Ознайомитеся «З правилами оформлення ремонту і політикою конфіденційності» та погодьтеся з ними.

Натисніть "Далі".

Крок 5: Отримайте підтвердження

Ви отримаєте повідомлення, що ваша заявка прийнята. Після надходження вашого обладнання до сервісного центру, наші співробітники зв’яжуться з вами для погодження всіх деталей.

Крок 6: Слідкуйте за процесом

Якщо ви зареєстрований користувач сайту VIATEC, ви зможете відстежити статус свого сервіс-замовлення. Увійдіть до особистого кабінету, перейдіть до розділу «Сервіс-замовлення», оберіть необхідний період та натисніть "Оновити". Ви побачите номер вашого сервіс-замовлення та його поточний статус.

Ми завжди дбаємо про наших клієнтів та партнерів, надаючи зручні та ефективні сервіси. Оновлений процес подачі заявки на сервісне обслуговування – це наш спосіб забезпечити ваш комфорт та задоволеність.

Ми відкриті для вашого зворотного зв’язку, адже ваші побажання допомагають нам стати ще кращими.

Схожі новини

Каталог товарів

Каталог товарів

asdasd

Перелік відправленого обладнання

Кошик

Очистити
Увійти в особистий кабінет
Стати партнером

Заповніть інформацію, яку ви надавали при реєстрації:

Що дає реєстрація?

В Особистому кабінеті Ви зможете:

  • самостійно сформувати замовлення на обладнання, що Вас цікавить;
  • бачити свої спеціальні ціни безпосередньо на сайті в каталозі продукції;
  • отримувати автоматичні повідомлення про надходження товару, що Вас цікавить, на склад
Форма реєстрації
Скидання пароля

Порівняння