Сервісний центр

Перевірте стан сервіс-замовлення

Сервісний центр

Виконує гарантійний та післягарантійний ремонт, технічне обслуговування обладнання систем безпеки та відеоспостереження. Основний напрямок нашої діяльності - гарантійне і післягарантійне обслуговування, а також ремонт продукції відомих брендів Dahua і Hikvision в Україні.

З повним переліком устаткування, яке обслуговує можна ознайомитися, звернувшись безпосередньо в Наш Сервісний центр.

Звернення в сервісний центр

Перед відправкою обладнання в Сервісний Центр настійно рекомендуємо консультуватися зі СЛУЖБОЮ ТЕХНІЧНОЇ ПІДТРИМКИ, для того, щоб упевнитися в наявності апаратної несправності і уникнути витрат на пересилання, мінімізувати простої об'єктів.

Ремонт виконується на території сервісного центру по пред'явленню обладнання.

Всі транспортні витрати, зобов'язання і ризики по доставці не гарантійний обладнання в сервісний центр і назад несе клієнт. При гарантійному ремонті витрати з доставки несе сервісний центр.

У разі, якщо при відправці обладнання в сервісний центр транспортною компанією за рахунок сервісного центру, за результатами діагностики буде виявлено, що обладнання підлягає не гарантійного ремонту - вартість доставки буде включена у вартість ремонту.

Передача обладнання (особисто, або транспортною компанією) в сервісний центр здійснюється тільки при наявності правильно оформлених приймальні квитанції та угоди (заповнюються клієнтом і надаються разом з обладнанням).

приймальна квитанція - документ, що підтверджує факт звернення в сервісний центр, і гарантує збереження обладнання, прийнятого в ремонт (Завантажити бланк приймальної квитанції).

угода – детальний опис умов ремонту обладнання.

Устаткування приймається на технічне обслуговування або ремонт після зовнішнього огляду і, якщо буде потрібно, підтвердження наявності дефекту.

Маркування, комплектність і зауваження до технічного стану обладнання фіксуються в приймальні квитанції в момент прийому обладнання.

За умови, що ремонт не гарантійний, сервісний центр приступає до ремонту обладнання після підтвердження оплати. Оплата здійснюється клієнтом на підставі рахунку сервісного центру. Умови і строки оплати вказуються в рахунку.

Увага! Здача обладнання в ремонт підтверджує вашу згоду з умовами виконавця цієї квитанції. Видача обладнання здійснюється тільки по пред'явленню даної приймальні квитанції. Уважно прочитайте умови виконавця. Здача обладнання в ремонт підтверджує згоду клієнта з нижчепереліченими пунктами. Устаткування за згодою клієнта прийнято, без розбирання і перевірки несправностей, без перевірки внутрішніх пошкоджень. Клієнт згоден, що всі несправності і внутрішні пошкодження, які можуть бути виявлені в обладнанні при технічному обслуговуванні, виникли до здачі обладнання по даній квитанції.

1. Вартість всіх послуг не гарантійного ремонту будуть озвучені до початку ремонту, з Вашої згоди на оплату, щоб уникнути конфліктних ситуацій. Точна вартість може бути озвучена після проведення діагностики.

2. Устаткування приймається в сервіс в чистому вигляді і по можливості в повній комплектації.

3. У разі здійснення ремонту - ДІАГНОСТИКА проводиться БЕЗКОШТОВНО, в разі відмови від ремонту - ДІАГНОСТИКА оплачується.

4. У разі втрати інформації з носія клієнта претензії не приймаються. Клієнту необхідно самостійно робити резервні копії даних, або попереджати майстрів ЗАРАНЕЕ про необхідність збереження даних, тому що при деяких роботах втрати інформації не уникнути.

5. Гарантія надається тільки на деталі і послуги, зазначені в документі, який видається клієнту по закінченню всіх робіт. При пошкодженні гарантійних пломб претензії не приймаються!

6. Термін зберігання обладнання становить 30 днів з дня повідомлення клієнта про готовому ремонті. Після закінчення терміну - буде проводиться платне зберігання обладнання. По закінченню терміну в 90 днів обладнання буде утилізовано. Рішення з даного питання приймається сервісом самостійно, без повідомлення клієнта.

При відправці пристроїв в сервісний центр, для прискорення процесу ремонту необхідно:

Обов'язково вказувати пароль для облікового запису «admin» для всіх, без винятку, пристроїв або зробити скидання налаштувань на заводські. Можливо скидання вирішить проблему. Комплектувати пристрій максимальною кількістю супутнього обладнання - жорсткими дисками, джерелами живлення, і т.д.

Максимально докладно описувати несправність, вживаючи конкретні часові проміжки її прояви (хвилина, година, доба, тижні), замість: "періодично", "регулярно", "іноді" і т.д.

Надавати повний опис всієї системи, в якій функціонує пристрій, включаючи обладнання інших виробників. Наприклад, активне мережеве обладнання (роутери, свитчи), джерела електроживлення, маркування / довжина кабельних ліній, конфігурація використовуваного ПК, модель смартфона, версія використовуваного софта і т.д.

При здачі в ремонт обладнання повинно бути упаковано в заводську упаковку або в транспортувальні тару, що забезпечує безпечне транспортування і зберігання.

Відправляти пристрою в Чистому стані - без забруднення, пилу, залишків будівельних матеріалів і наслідків монтажу (герметик, штукатурка).

Ремонт обладнання виконується протягом 14 днів, що обчислюються з моменту підтвердження оплати.

При відсутності на складі сервісного центру необхідних для проведення ремонту запасних частин час ремонту збільшується на термін їх поставки. Загальний термін проведення робіт становить не більше 60 (шістдесяти) днів з моменту підтвердження оплати.

Видача обладнання проводиться в суворій відповідності з приймальні квитанцією і оформляється актом, в якому зазначаються виконані роботи, а також наводиться перелік замінених деталей. При отриманні обладнання клієнт або його представник пред'являє наступні документи: приймальну квитанцію, доручення, паспорт (або інший документ, що засвідчує особу).

Устаткування повертається замовнику після повної оплати і підписання акту.

На всі товари, придбані в нашому інтернет-магазині, надається гарантія відповідно до чинного законодавства України, яка захищає законні права споживача, надаючи йому безкоштовне гарантійне обслуговування протягом усього гарантійного терміну на даний товар.

При покупці переконливо просимо вас ознайомитися з інструкцією по експлуатації та перевірити правильність заповнення гарантійного талона. При цьому серійний номер та найменування моделі придбаного вироби повинні відповідати записи в гарантійному талоні. Не допускається внесення будь-яких виправлень і змін. У разі неправильного або неповного заповнення гарантійного талона негайно зверніться до продавця.

Товари, представлені на сайті, є технічно складними пристроями професійного призначення.

Особа, яка здійснює установку і підключення вашого пристрою, несе відповідальність за правильність виконаної роботи. Пам'ятайте, що кваліфікована установка виробу є важливою умовою для його подальшого використання.

Увага! Зняття з гарантії відбувається в разі виявлення слідів втручання у внутрішню конструкцію пристрою, електронну схему, що не передбачено виробником і є грубим порушенням умов експлуатації.

Гарантія недійсна у випадках, коли:

  • пристрій використовувався в цілях, що не відповідають його прямому призначенню;
  • дефект (включаючи пошкодження поверхонь пристрою) виник після передачі пристрою споживачеві і викликаний неправильним і (або) недбалим поводженням, неправильним транспортуванням, обслуговуванням, використанням і (або) зберіганням пристрою покупцем;
  • пристрій має дефекти, що виникли в результаті неналежних умов експлуатації (короткі замикання, перевантаження, механічні, електричні та (або) теплові пошкодження, заминання контакти, тріщини, відколи, сліди ударів і (або) механічного впливу і т.д.);
  • серійний номер пристрою, гарантійна печатка, гарантійна наклейка видалені, виправлені, зіпсовані або пошкоджені;
  • дефект став результатом неправильної установки, підключення і (або) налаштування пристрою, включаючи пошкодження, викликані підключенням пристрою до джерел живлення, що не відповідає стандартам параметрів живлення, телекомунікаційних, кабельних мереж та інших подібних зовнішніх факторів;
  • дефект став результатом неправильного підключення зовнішніх пристроїв, яке призвело до виходу з ладу всього пристрою або будь-якої його частини;
  • пошкодження викликані використанням нестандартних та (або) неякісних витратних матеріалів, приладдя, запасних частин, елементів живлення і (або) носіїв інформації різних типів;
  • виявлені сліди ремонту фахівцями, не уповноваженими компанією VIATEС, і (або) виявлені сліди несанкціонованого розкриття пристрою (порушення гарантійних пломб, сліди пайки і т.д.);
  • виявлені пошкодження, викликані потраплянням всередину пристрою сторонніх предметів, речовин, рідин і т.п.;
  • ушкодження стало наслідком дії вірусу і (або) неліцензійного програмного забезпечення;
  • дефект викликаний дією непереборних сил, нещасним випадком, навмисними і (або) необережними діями користувача і (або) третіх осіб.

Щоб уникнути механічних, термічних і електричних пошкоджень обладнання, рекомендуємо проводити регулярне технічне обслуговування (усунення запиленості системи охолодження) в авторизованому сервісному центрі, з періодичністю не менше одного разу на рік, в залежності від умов експлуатації. Вихід з ладу вузлів пристрою через забруднення (запиленості) системи охолодження, визнається не гарантійним випадком і належить усунення за рахунок споживача. Регулярне технічне обслуговування сприятиме збереженню високої продуктивності устаткування, а також збільшить його фактичний термін служби.

Відповідно до «Закону про захист прав споживачів» покупці нашого магазину мають право обміняти або повернути куплений товар протягом 14 днів після покупки.

Умови повернення:

  • товар не був у вживанні і не мав слідів використання: подряпин, сколів, потертостей;
  • товар був повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;
  • були збережені всі ярлики і заводське маркування;
  • наявність розрахункового документа.

Витрати на доставку товару, що повертається несе покупець.

Якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється тільки за наявності висновку сервісного центру про те, що умови експлуатації не порушені.

Контакти сервісного центру

Адреса

03040, Київ,
вул. Михайла Cтельмаха, 3

Телефони

+380 44 364 7724
+380 44 364 7720
+380 44 364 7721

Графік роботи

Пн-Пт: 09:00 - 18:00
Сб,Нд: вихідний

Електронна пошта

service@viatec.ua

Приховати Читати далі