UA

Сервіс

  • Відправка обладнання на ремонт
  • Сервісний Центр
  • Перевірка стану замовлення
  • Гарантійне обслуговування
  • Повернення товару
  • Правила користування
  • Файловий сервер
  • Шановні клієнти!

    Нажаль, у зв'язку з надзвичайно великим навантаженням нашого сервісного центру, строки виконання ремонтних робіт на Ваші пристрої можуть займати від 4 тижнів.

    Дякуємо за Ваше розуміння та терпіння. Ми вдячні за довіру, яку Ви нам надаєте. Будь ласка, залишайтесь на зв'язку з нашим сервісним центром та відстежуйте статус Ваших ремонтних замовлень.

    Як відправити пристрій у сервісний центр ТОВ «Віатек»:

    • Доставьте пристрій за однією з адрес Сервісного центру або Новою поштою
    • Заповніть заявку на ремонт пристрою, вказавши варіант доставки пристрою
    • Отримайте пристрій після ремонту згідно інструкцій.

    Правила оформлення ремонту

    Ми відремонтуємо ваше обладнання безпосередньо на території сервісного центру. Все, що вам потрібно зробити – це доставити його за однією з адрес:

    • Київ, вул. Академіка Філатова, 10А
    • Київ, вул. Михайла Стельмаха, 3
    • Київ, вул. Верховинна, 37
    • Київ, вул. Срібнокільська, 2А
    • Вінниця, вул. Трамвайна, 3
    • Дніпро, просп. Олександра Поля, 16
    • Івано-Франківськ, вул. Осипа Сорохтея, 41а
    • Одеса, Високий провулок, 15
    • Харків, вул. 23 Серпня, 31Б
    • Чернігів, вул. Шевченка, 30
    • або відправити Новою Поштою на:
    ТОВ «Віатек» (ЄДРПОУ 36413740)
    Київ, відділення №9
    пров. В'ячеслава Чорновола, 54а (р-н Жулянського мосту)
    +380 (50) 780-05-50
    На представника

    За умови гарантійного ремонту, витрати з доставки несе сервісний центр.

    Якщо ж ремонт здійснюється не по гарантії, то витрати по доставці обладнання в сервісний центр і назад ви оплачуєте самостійно.

    Перш, ніж передати обладнання (особисто або транспортною компанією) в сервісний центр, просимо оформити приймальну заявку на сайті та ознайомитись із умовами надання гарантії та проведення ремонту.

    Необхідною умовою прийняття обладнання на технічне обслуговування або ремонт є зовнішній огляд і, якщо потрібно, підтвердження наявності дефекту.

    Маркування, комплектність, зовнішній та технічний стан обладнання фіксуються в момент прийому обладнання в сервісному центрі.

    Якщо ремонт не гарантійний, то сервісний центр починає роботи після отримання оплати. Оплата здійснюється на підставі рахунку сервісного центру. Умови і строки оплати вказуються в рахунку.

    Приймальна заявка

    Зверніть, будь ласка, увагу. Здаючи обладнання в ремонт, ви тим самим підтверджуєте свою згоду з умовами, зазначеними у даній Приймайльній заявці.

    • Обладнання за згодою клієнта прийнято, без розбирання і перевірки несправностей, без перевірки внутрішніх пошкоджень. Клієнт згоден, що всі несправності і внутрішні пошкодження, які можуть бути виявлені в обладнанні при технічному обслуговуванні, виникли до здачі обладнання по даній заявці.
    • Тарифи на послуги не гарантійного ремонту озвучуються перед початком ремонту. За більш детальною інформацією звертайтесь у сервісний центр.
    • У разі здійснення не гарантійного ремонту, діагностика проводиться безкоштовно. У разі відмови від ремонту, діагностика оплачується.
    • У зв'язку з втратою інформації та налаштувань з пристроїв при проведенні ремонтних робіт, рекомендуємо попередньо зберегти дані.
    • Гарантія надається виключно на відремонтовані деталі та послуги, зазначені в документі, який видається клієнту по закінченню робіт. При пошкодженні гарантійних пломб претензії не приймаються!
    • Обладнання приймається в сервіс в чистому вигляді і по можливості в повній комплектації.

    При відправці пристроїв в сервісний центр, для прискорення процесу ремонту, просимо вас:

    • Обов'язково вказувати пароль для облікового запису «admin» для всіх, без винятку, пристроїв або зробити скидання налаштувань на заводські. Можливо скидання вирішить проблему. Комплектувати пристрій максимальною кількістю супутнього обладнання - жорсткими дисками, джерелами живлення, і т.д.
    • Максимально докладно описувати несправність, вживаючи конкретні часові проміжки її проявів (хвилина, година, доба, тижні).
    • Надавати повний опис всієї системи, в якій функціонує пристрій, включаючи обладнання інших виробників. Наприклад, активне мережеве обладнання (роутери, свитчи), джерела електроживлення, маркування/довжина кабельних ліній, конфігурація використовуваного ПК, модель смартфона, версія використовуваного софта і т.д.
    • При здачі в ремонт обладнання повинно бути упаковано в заводську упаковку або в транспортувальні тару, що забезпечує безпечне транспортування і зберігання.
    • Відправляти пристрою у чистому стані - без забруднення, пилу, залишків будівельних матеріалів і наслідків монтажу (герметик, штукатурка).

    Термін ремонту

    Термін діагностики та гарантійного ремонту зазвичай становить від 7 робочих днів з моменту прийому обладнання в сервісний центр.

    При відсутності на складі сервісного центру необхідних для проведення ремонту запасних частин, час ремонту збільшується на термін їх поставки.

    Повернення обладнання після ремонту

    Обладнання видається згідно сервіс-замовленню та супроводжується актом, в якому зазначаються виконані роботи, а також наводиться перелік замінених деталей.

    • приймальну заявку
    • доручення
    • документ, що засвідчує особу.

    Обладнання повертається замовнику після повної оплати і підписання акту.

    Спосіб видачі та відправки замовлення погоджується з замовником попередньо.

  • Сервісний центр

    Сервісний центр виконує гарантійний та післягарантійний ремонт, технічне обслуговування обладнання систем безпеки та відеоспостереження брендів Dahua, Hikvision, Utepo, Mikrotik та iн.

    З повним переліком устаткування, яке обслуговує сервісний центр, можна ознайомитися, звернувшись безпосередньо за номером 044 364 77 24, або на пошті service@viatec.ua

    Рекомендуємо перед відправкою обладнання у сервісний центр, заздалегідь обов'язково проконсультуватися з техпідтримкою за телефоном 0-800-217-317.

    Точки прийому та видачі обладнання

    Місто Адреса Телефон Внутр номер Графік роботи
    Київ вул. Академіка Філатова, 10а +380 44 364 7720 1128 Пн-Пт: 09:00 - 18:00
    Київ вул. Верховинна, 37 +380 44 364 7720 1412 Пн-Пт: 09:00 - 18:00
    Київ вул. Срібнокільська, 2а +380 44 364 7720 1217, 1218 Пн-Пт: 09:00 - 18:00
    Дніпро просп. Олександра Поля, 16 +380 56 787 0097 - Пн-Пт: 09:00 - 18:00
    Одеса Високий провулок, 15 +380 48 737 4874
    +380 48 737 4875
    - Пн-Пт: 09:00 - 18:00
    Чернігів вул. Шевченка, 30 +380 462 77 26 39 - Пн-Пт: 09:00 - 18:00
    Івано-Франківськ вул. Осипа Сорохтея, 41а +380 342 70 59 41 - Пн-Пт: 09:00 - 18:00
    Львів вул. Стрийська 108 ЖК Національний +38 032 245 45 35 - Пн-Пт: 09:00 - 18:00
  • Статус сервіс-замовлення

    Перевірте стан сервіс-замовлення

  • Гарантійне обслуговування

    На всі товари, придбані в компанії VIATEC, надається гарантія відповідно до чинного законодавства України.

    При покупці переконливо просимо вас ознайомитися з інструкцією з експлуатації та перевірити правильність заповнення гарантійного талона.

    Товари, представлені на сайті, є технічно складними пристроями професійного призначення. Спеціаліст, який здійснює установку і підключення вашого пристрою, несе відповідальність за коректність роботи. Пам'ятайте, що кваліфікована установка є важливою умовою подальшого використання обладнання.

    Просимо звернути увагу. В разі виявлення слідів не передбачуваного виробником втручання у внутрішню конструкцію пристро, електронну схему, програмне забезпечення, а також порушення умов експлуатації, відбувається зняття гарантії.

    Гарантія не поширюється на випадки:

    • пристрій використовувався в цілях, що не відповідають його прямому призначенню;
    • дефект (включаючи пошкодження поверхонь пристрою) виник після передачі пристрою споживачеві і викликаний неправильним і (або) недбалим поводженням, неправильним транспортуванням, обслуговуванням, використанням і (або) зберіганням пристрою покупцем;
    • пристрій має дефекти, що виникли в результаті неналежних умов експлуатації (короткі замикання, перевантаження, механічні, електричні та (або) теплові пошкодження, заминання контакти, тріщини, відколи, сліди ударів і (або) механічного впливу і т.д.);
    • серійний номер пристрою, гарантійна печатка, гарантійна наклейка видалені, виправлені, зіпсовані або пошкоджені;
    • дефект став результатом неправильної установки, підключення і (або) налаштування пристрою, включаючи пошкодження, викликані підключенням пристрою до джерел живлення, що не відповідає стандартам параметрів живлення, телекомунікаційних, кабельних мереж та інших подібних зовнішніх факторів;
    • дефект став результатом неправильного підключення зовнішніх пристроїв, яке призвело до виходу з ладу всього пристрою або будь-якої його частини;
    • пошкодження викликані використанням нестандартних та (або) неякісних витратних матеріалів, приладдя, запасних частин, елементів живлення і (або) носіїв інформації різних типів;
    • виявлені сліди ремонту фахівцями, не уповноваженими компанією VIATEС, і (або) виявлені сліди несанкціонованого розкриття пристрою (порушення гарантійних пломб, сліди пайки і т.д.);
    • виявлені пошкодження, викликані потраплянням всередину пристрою сторонніх предметів, речовин, рідин і т.п.;
    • ушкодження стало наслідком дії вірусу і (або) неліцензійного програмного забезпечення;
    • дефект викликаний дією непереборних сил, нещасним випадком, навмисними і (або) необережними діями користувача і (або) третіх осіб.

    Зверніть увагу!

    Щоб уникнути будь-яких пошкоджень обладнання, рекомендуємо проводити регулярне технічне обслуговування (усунення запиленості системи охолодження) в авторизованому сервісному центрі. В ідеалі, техобслуговування повинно проводитися не менше одного разу на рік, залежно від умов експлуатації. Пам'ятайте, що вихід з ладу вузлів пристрою через забруднення (запиленість) системи охолодження, визнається не гарантійним випадком.

    В цілому, регулярне технічне обслуговування сприяє підтримці продуктивності обладнання, а також продовжує термін його ефективної роботи.

  • Повернення товару

    Умови повернення:

    • товар не був у вживанні і не мав слідів використання: подряпин, сколів, потертостей;
    • товар був повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;
    • були збережені всі ярлики і заводське маркування;
    • наявність розрахункового документа.

    Витрати на доставку товару, що повертається несе покупець.

    Якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється тільки за наявності висновку сервісного центру про те, що умови експлуатації не порушені.

    Акумулятори та зарядні станції, які були розпаковані (наприклад, пошкоджена пломба відкриття на коробці, тощо) вважаються такими, що мають пошкоджену упаковку, а тому, не підлягають поверненню

  • Правила користування

    За умови використання периферійних пристроїв відеоспостереження (відеокамер) в комплексному рішенні по збору і обробці інформації неможливо отримати стабільну та надійну систему без дотримання ряду запобіжних заходів. Один із головних стосується нейтралізації дії різниці потенціалів електричних мереж, об’єднуючих комутовані пристрої, з потенціалом «землі».

    • Частіше за все така проблема виявляється, коли в системі є пристрій із вбудованим мережевим фільтром. Особливістю подібних пристроїв є присутність на корпусі потенціалу напруги змінного струму близько 110В.
    • Альтернативним джерелом появи різниці потенціалів у комутованій системі можуть стати паразитні електричні зв'язки. Природа їх появи пов’язана з довжиною ліній.
    • Ще одним фактором небезпеки є статична електрика.

    Таким чином при побудові системи відеоспостереження, в якій використовується пристрій з індивідуальним джерелом живлення (зазвичай це персональний комп’ютер), мають бути імплементовані спеціальні елементи, що будуть вирівнювати електричні потенціали.

    Практика показує, що найбільш ефективним є захисне заземлення або занулення корпусів комутованого обладнання. Більше того, захисне заземлення входить до переліку обов’язкових пунктів щодо дотримання техніки безпеки.

    За наявності умов, що унеможливлюють занулення або заземлення всіх комутованих пристроїв, наприклад пристроїв з подвійною ізоляцією, необхідно вдатися до вирівнювання потенціалів їх сигнальних ланцюгів. Для виконання вказаної задачі, перед комутацією слід об’єднати їх сигнальні землі додатковим провідником. У випадку відсутності можливості виконати описану процедуру, комутовані пристрої мають бути підключені один до одного перед подачею на них напруги живлення. Ефективність останнього методу залежить від зв'язку з сигнальною землею і може бути втрачена повністю при порушенні такого зв'язку.

    Підключення пристроїв перед подачею живлення є обов'язковим незалежно від надійності заземлення комутованих пристроїв. Роботу по комутації за замовчуванням краще виконувати при відключеному живленні, що допомагає значно зменшити ймовірність пошкодження обладнання системи відеоспостереження.

    Для закріплення інформації, виокремимо та ще раз зазначимо три головних методи захисту систем відеоспостереження від негативного впливу різниці потенціалів комутованого обладнання:

    • Занулення комутованих пристроїв або захисне заземлення;
    • Об'єднання корпусів або сигнальних земель за допомогою додаткових провідників;
    • Вимикання джерел живлення при здійсненні комутаційних операцій.

    Дотримання зазначених вище методів і виконання умов техніки безпеки є запорукою належного стану роботи системи відеоспостереження.

  • Файловий сервер

    Файловий сервер
    *Актуальні версії інструкцій, прошивок і програм
    Дивитися
    Help-Desk
    *Скинути пароль, задати питання, повідомте про проблему
    Повідомити
    Сертифікати відповідності
    на обладнання Dahua, Hikvision, Utepo
    Дивитися

Каталог товарів

Каталог товарів

Перелік відправленого обладнання

Кошик

Очистити
Увійти в особистий кабінет
Стати партнером

Заповніть інформацію, яку ви надавали при реєстрації:

Що дає реєстрація?

В Особистому кабінеті Ви зможете:

  • самостійно сформувати замовлення на обладнання, що Вас цікавить;
  • бачити свої спеціальні ціни безпосередньо на сайті в каталозі продукції;
  • отримувати автоматичні повідомлення про надходження товару, що Вас цікавить, на склад
Форма реєстрації
Скидання пароля

Порівняння