Help-Desk
*Скинути пароль, задати питання, повідомте про проблему
Файловий сервер
*Актуальні версії інструкцій, прошивок і програм
Сертифікати відповідності
на обладнання Dahua, Hikvision, Utepo
Регламент роботи служби технічної підтримки
Відділ технічної підтримки займається обробкою питань від клієнтів компанії «Viatec», пов'язаних з усією продуктовою лінійкою компанії. Для отримання інформації про технічні характеристики продукції, а також про специфіку інсталяції ви можете звернутися до фахівців технічного відділу.
Фахівці технічної підтримки не надають послуг по індивідуальній настройці обладнання на стороні клієнта.
Підтримка поширюється виключно на обладнання, придбане в компанії "Viatec", виробників Dahua Technology, Hikvision, Utepo, MikroTik.
- Режим роботи: Пн-Пт, з 9.00 до 18.00 відповідно до виробничого календаря України.
- Як з нами зв'язатися?
- За телефоном гарячої лінії: 0800-217-317;
- По електронній пошті: support@viatec.ua;
- Через систему HelpDesk;
* Час відповіді та надання рішення за зверненнями залежить від складності звернення і від правильного формулювання питання. (Велике прохання, при формуванні тікета, надавайте всі дані про обладнання і опис схеми системи)
* Перед тим як поставити запитання, рекомендуємо ознайомитися зі зв'язаною інформацією в керівництві по експлуатації.
Відповідно до регламенту до компетенції відділу технічної підтримки відносяться:
Технічна підтримка допомагає вирішити:
- Підтримка по функціоналу обладнання;
- Підтримка по параметрам заявленого функціоналу;
- Рекомендації по установці обладнання;
- Надання покрокових авторських інструкцій у вигляді технічних бюлетенів;
- Надання програмного забезпечення;
- Допомога знаходити власні шляхи розв'язання помилок виникають в процесі експлуатації або на початкових етапах запуску об'єкту.
Технічна підтримка не займається:
- Віддаленим налаштуванням обладнання за сценарієм клієнта;
- Віддалене оновлення призначеного для користувача устаткування;
- Не надає консультації з обладнання, яке було придбано у неавторизованих дилерів або завезено на територію України неофіційно;
Контакти технічної підтримки
Телефон
0800-217-317
дзвінок безкоштовний з мобільних і стаціонарних номерів в межах України
Графік роботи
Пн-Пт: 09.00-18.00
Сб, Нд. вихідний
Електронна пошта
support@viatec.ua