Help-Desk
*Скинути пароль, задати питання, повідомте про проблему

Повідомити

Файловий сервер
*Актуальні версії інструкцій, прошивок і програм

Дивитися

Сертифікати відповідності
на обладнання Dahua, Hikvision, Utepo

Дивитися

Регламент роботи служби технічної підтримки

Відділ технічної підтримки займається обробкою питань від клієнтів компанії «Viatec», пов'язаних з усією продуктовою лінійкою компанії. Для отримання інформації про технічні характеристики продукції, а також про специфіку інсталяції ви можете звернутися до фахівців технічного відділу.

Фахівці технічної підтримки не надають послуг по індивідуальній настройці обладнання на стороні клієнта.

Підтримка поширюється виключно на обладнання, придбане в компанії "Viatec", виробників Dahua Technology, Hikvision, Utepo, MikroTik.

  1. Режим роботи: Пн-Пт, з 9.00 до 18.00 відповідно до виробничого календаря України.

  1. Як з нами зв'язатися?
    - За телефоном гарячої лінії: 0800-217-317;
    - По електронній пошті: support@viatec.ua;
    - Через систему HelpDesk;

* Час відповіді та надання рішення за зверненнями залежить від складності звернення і від правильного формулювання питання. (Велике прохання, при формуванні тікета, надавайте всі дані про обладнання і опис схеми системи)


* Перед тим як поставити запитання, рекомендуємо ознайомитися зі зв'язаною інформацією в керівництві по експлуатації.

Відповідно до регламенту до компетенції відділу технічної підтримки відносяться:

Технічна підтримка допомагає вирішити:

  • Підтримка по функціоналу обладнання;
  • Підтримка по параметрам заявленого функціоналу;
  • Рекомендації по установці обладнання;
  • Надання покрокових авторських інструкцій у вигляді технічних бюлетенів;
  • Надання програмного забезпечення;
  • Допомога знаходити власні шляхи розв'язання помилок виникають в процесі експлуатації або на початкових етапах запуску об'єкту.

Технічна підтримка не займається:

  • Віддаленим налаштуванням обладнання за сценарієм клієнта;
  • Віддалене оновлення призначеного для користувача устаткування;
  • Не надає консультації з обладнання, яке було придбано у неавторизованих дилерів або завезено на територію України неофіційно;


Контакти технічної підтримки

Телефон

0800-217-317
дзвінок безкоштовний з мобільних і стаціонарних номерів в межах України

Графік роботи

Пн-Пт: 09.00-18.00
Сб, Нд. вихідний

Електронна пошта

support@viatec.ua

Приховати Читати далі