Оновлена база знань від нашої технічної підтримки. Чат-бот для вашої зручності.
Раді повідомити про оновлення бази знань* від нашої технічної підтримки та запуску Чат-боту для вашої зручності.
База знань знаходиться за посиланням та поєднує в собі добірку корисних статей по кожному бренду та відповіді на самі актуальні запитання від спеціалістів технічної підтримки VIATEC.
Для вашої зручності та оперативного реагування ми запустили чат-бот для комунікації з нашими експертами.
Нижче коротка інструкція із користування ботом.
1. Запускаєте Чат-бот (іконка «повідомлення» в нижньому правому куті):
2. Обираєте питання, яке вас цікавить:
3. Вводите ваше ім’я:
4. Далі вводите ваш e-mail та телефон:
5. Відправляєте запит спеціалісту, натиснувши кнопку «Надіслати»:
6. Через декілька хвилин наш спеціаліст вам відповідає та оперативно вирішує ваше питання.
Компанія VIATEC завжди піклується про своїх клієнтів та постійно удосконалює обслуговування.
* – база знань доступна тільки для зареєстрованих користувачів